Reklam
Tarih : 2026-06-22 17:46:49

Düzce’de mutfak atölyesi kursiyerleri tadım gününde ürünlerini tanıttı

Düzce Belediyesi tarafından yürütülen ‘Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor’ projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, düzenlenen tadım gününde hünerlerini sergiledi.

Mutfak Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte şef adayları tarafından hazırlanan profiterol, katılımcılara ikram edildi. Tatlı, lezzeti ve sunumuyla davetlilerden tam not aldı.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) aracılığıyla yürütülen SOGEP kapsamında desteklenen proje çerçevesinde eğitimlerin sürdüğü belirtildi. Kursiyerlerin, etkinlik sayesinde profesyonel mutfak ortamında geri bildirim alma imkanı bulduğu ifade edildi.

 

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 ispartahaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.